دیدبان

آماده باش در اسرائیل/ احتمال آغاز حملات با حمایت ایران

آماده باش در اسرائیل/ احتمال آغاز حملات با حمایت ایران

به گزارش دیدبان به نقل از جام نیـوز، تقویت ارتش سوریه و تصرف مناطق جدیدی از بلندی های جولان موجب ترس و نگرانی رژیم اشغالگر قدس و آماده باش ارتش این رژیم در مناطق هم مرز با سوریه شده است.

 

 

جروزالم پست (JPost) حملات احتمالی نیروهای مقاومت علیه اشغالگران را "حملات تروریستی" لقب داده و می نویسد: ارتش اسرائیل در کوه حرمون برای مقابله با حملات تروریستی تحت حمایت ایران آماده می شود.

 

 

این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش خود با اشاره به قوت گرفتن ارتش سوریه پس از حملات هوایی مسکو آورده است: از زمان آغاز مداخله هوایی روسیه در سوریه، حکومت اسد قاطع تر شده و چندین منطقه را در بلندی های جولان بازپس گرفته است.

 

 

براساس این گزارش، یک منبع ارشد نظامی روز یکشنبه به جروزالم پست گفت: واحدهای ارتش اسرائیل در کوه حرمون که در نزدیکی مرزهای سوریه قرار دارد، درحال آماده باش برای مقابله با حملات تروریست های تحت حمایت ایران هستند.

 

 

به گفته این منبع که نامی از وی برده نشده، واحدهای عملیاتی تحت فرماندهی تیپ منطقه حرمون درحال آموزش دیدن هستند تا به "حملات ترکیبی" واکنش نشان دهند؛ حملاتی که می تواند شامل استفاده از بمب های مرزی، موشک ها، تلاش برای ربودن سربازان و پرتاب احتمالی موشک های ضد تانک باشد.

 

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن